miercuri, 24 octombrie 2012

Preocupari si nemultumiri

Dupa o lunga perioada de timp am zis ca ar fi cazul sa mai postez ceva.
In ultima vreme mi am dat seama de foarte multe lucruri, dar mai ales cat de parsivi sunt unii si am inceput sa nu ma mai incred in prea multa lume, ca in afara de prietenii adevarati toti au alte interese.
Acum trecand la chestii mai funny, pot sa ma mandresc ca am participat la primul concurs de pescuit ceva mai serios. Acesta a fost organizat de firma doar pt angajati. Aici am cunoscut multe persoane care au aceasi pasiune ca si mine, si totodata mi am dat seama ca nu sunt foarte prins de aceasta boala, numita pescuit.
Concursul a fost unul foarte interesant cu rasturnari de situatie si multe altele. La final am reusit sa obtin un loc 3 cu toate ca nu am avut coleg de echipa si am concurat singur.
Acum dupa ce m am laudat putin revin iarasi la chestii din Romanica care ma scot din sarite si ma fac pe zi ce trece sa imi fie tot mai scarba de aceasta tara care e foarte frumoasa, dar din pacate e locuita.
In ultima vreme ma deranjeaza enorm de mult gunoaiele aruncate peste tot si nu imi dau seama de ce in tara asta nu se dau amenzi usturatoare pentru a educa populatia. Cel mai recent caz a fost ieri cand unui angajat probabil i s a spus sa adune mucurile de tigare cu matura si faras. Partea care nu o pot intelege e de ce aceasta persoana are ochelari de cal. De ce te ar deranja daca pe langa mucul de tigare care ti s a spus sa il iei, aduni si alte hartii care nu se gasesc la departare mai mare de 10 cm. De ce cand e vb de munca in Ro lumea refuza sa faca ceea ce trebuie. De ce se tot fofileaza lumea sa faca ceea ce e nevoie. De ce trebuie sa ii spui unei persoane sa faci asta si asta si aia, ca daca uiti ceva din cele enumerate sigur nu o face. Ajungi la stadiul in care mai bine programezi un robot, macar acolo e de inteles daca se omite ceva.

Si dupa toate cele enumerate mai e de mirare de ce lumea prefera sa plece din tara...

Niciun comentariu: