joi, 6 septembrie 2012

Regrete...

Stiu ca postul acesta incepe mai ciudat, dar in ultima vreme imi dau seama ca regret ca in anumite momente am ales ce nu trebuia.
Totul a inceput acum un an cand am inceput sa merg la fotbal cu un vechi camarad de drumetii, ceea ce a provocat si depanarea amintiriilor.
Apoi au urmat diferite siteuri si bloguri care m-au facut sa imi dau seama cat de prost am putut fi sa renunt asa de usor la mersul pe munte. Motivele sunt diverse, dar regretele enorme... nu exista nimic mai linistitor, mai maret si mai frumos decat " muntii mei", asa cum imi placea sa zic cand ma aflam in bucuresti. Ei erau unul din motivele pt care imi placea mereu acasa, mai ales ca ma incarcau cu energie si uitam de tot.
Ganditi-va si voi ce poate fi mai frumos decat sa te trezesti dimineata si sa vezi privelistea asta.
Sper ca incepand cu anul acesta sa revin la obiceiuri mai vechi, ca dupa cum se spune niciodata nu e prea tarziu


Niciun comentariu: