miercuri, 8 iunie 2011

Uimit!

Tot ce pot spune despre noul job, este ca pur si simplu sunt uimit. In primul rand sunt extrem de bucuros ca am niste colegi de nota 10, si ma simt ca si cand as fi in acest grup de foarte mult timp. E cu mult peste ceea ce mi-am imaginat ca voi gasi aici.
Astazi am patit un lucru care nu mi-am imaginat in viata mea ca se va intampla. Si anume ieri intr-un mail catre un grup de persoane mi-a fost gresit numele de familie. Tinand cont ca numele romanesti, pentru persoanele din Germania sunt mai greu de exprimat sau de scris nu m-a deranjat. Astazi am primit un telefon de la persoana care a scris mailul, si surprinzator persoana chiar a sunat sa isi ceara scuze ca mi-a gresit numele in mail. La chestia asta chiar am ramas uimit si in viata mea nu m-am asteptat sa se intample asa ceva.
Oricum cert este ca nou firma este foarte OK, incepand de la colegi si pana la sefi, care sunt super de gasca.
Legat de postarile tot mai rare care apar pe aici, acest aspect se datoreaza faptului ca mereu sunt prins cu renovarea si diferite activitati in timpul liber, si nu e acel ceva care sa ma faca sa ma duc repede la calculator si sa scriu.

2 comentarii:

Je spunea...

Oai ce ma bucur pentru tine!
Nu eram la curent cu schimbarile din tabara ta, deci surpriza mea e dubla, si placerea pe masura.
Bravo, ma bucur sa aud asa chestii faine! La mai mare!

Me spunea...

Pai schimbarea s-a facut inainte de pasti...
Multumesc de urari!